estic gorda?!
Hola em dic Nesla i tinc 15 anys, l'altre dia em vaig pesar i vaig veure que pesava 61.5kg i faig una altura de 1,61m i m'agradaria saver si estic gorda.
la segona pregunta es com em puc aprimar de la zona de cul i malucs, es que tinc un greu problema perqué utilitzo una talla 42 de pantalons i moltes vagades em sento avargonida quan vaig a comprar amb les amigues i tal.
i moltes gràcies sou els millors!!!
Sara Bujalance

Hola Nesla! El teu pes està bé, no t'has de preocupar de res, NO necessites aprimar res!. A més, la talla 42 és una talla molt normal i habitual en noies a partir dels 14-15 aproximadament i dones adultes, així que no t'has d'avergonyir de res, és una talla que està bé!. A més, avui dia no podem dir que tenim "una talla" perquè les botigues no es posen d'acord en el patronatge i això fa que en una botiga portis la 42, en una altra la 38 i en una altra la 44, per exemple, de manera que ens fan tornar bojos i no podem saber quina és la "nostra" talla. Tu quedat tranquil·la que el teu pes i alçada estan bé. Recorda que és important menjar equilibrat i fer esport per tal de mantenir un bon pes (com el que tens) i una bona salut. Molts petons!!