Panxeta.
Hola, tinc 17 anys i em surt una miqueta de panxeta, vull saber qué puc fer per treure-la. No sé si m'enteneu. jajajaja. Moltes gracies!
Sara Bujalance

Hola JordiCR! No hi ha cap manera d'aprimar o engreixar només una part del cos, com la panxa. Però el que sí pots fer és mirar de mantenir un bon pes i tipus en general, inclosa la panxa, menjant de tot, variat, equilibrat i fent esport habitualment. Si fas tot això com a hàbits (o sigui, sempre o gairebé sempre) mantindràs un bon pes. I també molt important, el teu cos encara s'està desenvolupant, dóna-li temps per madurar i ja veuràs com en un temps el cos s'estilitza i es fa més masculí. Tu només cal que mengis bé i facis esport per afavorir-ho. Molts petons!!