rallada
Hola!!
Tinc una familiar molt propera que d' aqui poc es casa, i jo estic preocupada perque me menjo el cap pensant que a partir d' ara ja no sera el mateix que abans. Per mi ella es com la meva germana gran i no la vull perdre, jo soc molt timida i no m' atrebeixo a dir-li que no vull que tot canvii, i no vull arribar el dia de la boda rallada. Que puc fer?
Un peto molt fort!!
Elena Crespi

Hola Núria!
I per què hauria de canviar tot si es casa?
Potser abans no vivia amb la parella i ara sí que hi viurà?
Si és així el que pots fer és assegurar-vos de que, de tant en tant, quedeu i així us veieu i parleu.
Sempre que hi ha noves etapes hi ha canvis però no ha de ser en negatiu.
Potser el que sí que li podries dir, si és com una germana gran, és que a partir d'ara potser haureu d'intentar trobar temps de tant en tant per estar juntes i parlar. Què et sembla?
I gaudeix del dia de la boda!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat