NECESSITO ACOSTAR-ME MÉS AMB EL MEU MILLOR AMIC
Hooola! Bé, el "meu millor amic" té dos anys més que jo. I ell, és diferent que els altres. Aquesta mateixa nit hem tingut una discursió que se'ns ha trencat el cor, però ja ho hem arreglat, perquè els dos no volem perdre la nostra amistat (però també vam perdre una mica de confiança). El cas es que fua. Que no és imbècil com molts nois me trobat. I m'estic pillant d'ell, però tanpoc vull sortir amb ell, ni tenir cap lio. Simplement acostar-me més! Casi cada dia per la nit, ens quedem fins les 3 o a les 4 de la matinada parlant... 7 hores almenys.
Ahir a la nit li vaig preguntar que si algun dia m'obriria (perquè sempre sóc jo, però ell ja em rep super feliç). I ell em va dir: "pode... jajajaja". Crec que ho va dir per cabrejar-me, ja que a vegades ens diguem borde i tal...
El cas, es que no hem quedat MAI!!!! Només ens vam saludar una vegada al insti, i parlem molt per escrit. Però tanpoc no vull anar tan ràpid, i no ho sé si això ho he de demanar jo o que si en tinc ganes... Quin serà el millor moment per dir-li per quedar? I creus que em demanarà alguna vegada per quedar???? (Perquè que jo sapiga soc la seva millor amiga en que em té més confiança).
Però també tinc un problema... que els meus pares no em deixarien quedar amb un noi! L'hauria de convidar a casa per tenir-nos controlats (però, resultaria incòmode dir-li que vingués a casa meu i presentar-li als meus pares!)
Molte gràcies!!! Abraçades, salut i petons!!! <3
(M'agradaria ser anònima, gràcies!)
Elena Crespi

Hola guapa, com estàs?
Veig que parles del teu millor amic i encara no us heu vist mai en persona! doncs et recomano que us pugueu conèixer en persona aviat ja que fins que no veus a la persona cara a cara no acabes de veure si realment pot ser el teu millor amic.
Si has de quedar a casa teva, cap problema. Inclús et diria que molt millor perquè així estaràs en un terreny segur i en el que tu estàs còmode.
Si és un amic, no passa res perquè el coneguin els teus pares... o inclús millor perquè així et donaran la seva opinió. Si els hi amagues llavors serà quan no et tindran confiança.
Però sobretot, la confiança del tot i l'amistat de veritat es té cara a cara... és un ingredient vital!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat