ajuda siusplau:/
A la meva ciutat molts tios em diuen gay i coses així perquè no faig esport i tinc la veu una mica aguda, a part de que vaig molt amb noies i tal, siusplau, què puc fer perquè parin? no puc més i m'afecta bastant..
InterPersonal

Hola ferri3! la gent a vegades pot arribar a ser molt cruel. Pensa que la majoria el que fan és projectar les seves pròpies inseguretats cap als altres per sentir-se més segurs, però en el fons no és res més que ganes de fer mal sense pietat. El meu consell és que no responguis a aquestes provocacions. T'has de mantenir fort i intentar no escoltar-los. Com més t'afectin els seus comentaris, més poderosos es sentiran i com més te'n riguis del que et diguin més força perdran, ja que no s'esperaran trobar-se amb algú a qui el que li puguin arribar a dir no li afecti. Ja sé que costa però intentar-te defensar et farà semblar més feble. Si et defenses és que has fet alguna cosa malament, no perdis ni un minut en defensar-te ja que tu no has fet res mal fet. Envoltat de la gent que t'estima i et valora i intenta protegir-te del que puguin dir-te fent-te el sord i disfrutant la vida amb els teus amics de veritat. De mica en mica t'aniran deixant en pau. ja ho veuràs!
Molts ànims i una abraçada ben forta!
Marina Marull www.interpersonal.cat