dubte
el meu novio y yo portem ja dos mesos, ell esta tota la estona enganxat jugant a jocs y casi no parlem,cuan parlem, no sabem de que parlar y la conversa acaba moolt rapid, y tambe la nostra relacio es una relaacio a distancia, no de moltes hores, es de uns 15 minuts en cotxe pero clar nosaltres no ens podem veure pk no podem anar en cotxe y en metro o tren tardem com casi un hora. Que eh d'afer?, que puc fer perque tinguem mes conversa? Moltes gracies
Elena Crespi

Hola! Com estàs?
Doncs és important que tingueu una mica de conversa, els nervis poden fer que no sapigueu gaire què dir-vos però és important que tingueu conversa ja que sinó no podràs saber si realment t'agrada.
Una parella es forma no nomé sperquè hi hagi feeling sinó perquè tingueu temes en comú i coses que dir-vos...
Et proposo que li comentis i li diguis que et sembla que parleu poc. POtser junts podeu trobar de què parlar...
De cine, de música, del que heu fet durant el dia, de llibres, de jocs, de l'estiu...
Intenta estar tranquil·la i treure-li algun d'aquests temes...
Un abraçada
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat