una més
hola, ja se que esteu molt ocupats i tal, pero al menys si no em responeu podre desfugarme.
ja fa dos o tres anys que tinc problemes d'autoestima, em feien bulling i jo mateixa, per problemes familiars m'autoinculpava del que passava.
el cas es que ja estava farta de sentirme gorda i, despres de nadal, havent-me engreixat 3kilos, volia almenys aprimarme el que havia agafat abans de tornar a l'institut, i vaig buscar a google "maneras de adelgazar rapido". em van sortir mogollon de pagines pro-mia y pro-ana(que ara que hi penso, nose perque la gent no les denuncia), i innocentment, vaig creure que no hi havia res de "dolent" en provar almenys un dia com era. aquest va ser el meu primer error. vaig intentar vomitar un donut,i no se d'on, vaig treure les forces per vomitar. i tambe vaig acabar vomitant tot el que vaig menjar aquell dia. pero a l'endema em feia molt mal la panxa i la gola, i no vaig tindre forces de vomitar, deprimintme encara mes. vaig començar a auto-lesionarme. segon error. passat un mes de no fotre res vaig, casi sense adonarme, deixar de esmorzar, i disminuir les meves racions fins al punt de dinar nomes mitja patata bullida. em vaig aprimar, i molt(crec jo) pesava 55 i ara peso 47. la veritat es que no estic orgullosa del que he fet, i ja fa un mes que he deixat de fer-ho, pero ara fara dos setmanes, la meva tia(que esta grassoneta) va començar a prendres pastilles de adelgazar, les "alli" i les vaig provar, me aprimat mes i no ho puc controlar, vull aprimarme pero a la vegada sento que aixo no em fa res bo i vull sortirne, pero sento que si en surto em tornaran a insultar(entre tot el que he dit m'he oblidat de dir que han disminuit els insults un 40%). pel fet de prendrem pastilles per aprimarme vol dir que tinc un TAC?
perdo per el totxo que he escrit, espero que el respongueu :)
Sara Bujalance

Hola scars! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, per tot el que expliques es nota que ho estàs passant força malament. Per totes les coses que t'estan passant és molt possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Aquests trastorns són molt greus i fan molt de mal a la persona que el pateix, sent cada vegada pitjor. La única manera de sortir d'això és que parlis amb els teus pares. Sé que pot ser difícil fer-ho, però són els únics que realment et poden ajudar. Tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Com abans hi parlis molt millor. També és molt important que NO tornis a prendre aquestes pastilles ja que poden provocar-te problemes de salut molt seriosos i descontrolar el pes del teu cos. Tampoc tornis a vomitar, és molt perillós, tant que et pot portar a l'hospital i, a més, el vòmit ni engreixa ni aprima. Si coneixes a algú prim que vomità, està prim per altres motius, però no pel vòmit. I, sobretot, parla amb els pares, és la solució. Molts ànims i molts petons!!