..
holaa!:) Nores avere, tinc un problema.. fa cosa d'un mes i mig els meus pares em van començar a obligar a menjar perquè no menjava gaire i tenia un petit problema per falta de pes.. ara me obsesionat amb el menjar i nomes aixecarme penso en menjar, sobretot dolços.. m'he engreixat 5 kg casi i amb 2 ja n'era suficient.. necessito ajuda perque stic molt obsessionada.. no em veig bé i menjo inconcienment.. necessito ajuda i els meus pares no em poden ajudar perquè no m'entenen.. que faig? bf espero que em puguis ajudar a solucionar el meu problema perquè sino.. :( Moltes gràcies un petonàs!!! <3
Sara Bujalance

Hola mireiaa6! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que dius sembla que ho estàs passant malament des de fa un temps per culpa de la preocupació pel pes i el menjar. Seria convenient que els teus pares et portessin al metge i li expliquéssiu el que t'està passant amb el menjar, ell/a et podrà ajudar. Per a aconseguir-ho és necessari que tornis a parlar amb els pares i els expliquis molt sincerament com et sents: el descontrol amb el menjar, com et sents, etc. A vegades els pares poden no adonar-se de com és el problema perquè des de fora és difícil molt sovint. Però segur que si insisteixes i els expliques amb molta sinceritat com et trobes, t'entendran millor i faran el que puguin per ajudar-te. Dóna'ls una altra oportunitat i parla amb ells. Molts ànims i molts petons!!