Ajuda amb la distància
Vaig coneixer a un noi ja farà casi un mes però estem a 5 hores l'un de l'altre. El cas es que ens estimem i el problema és que jo tinc 15 i ell 17 que farà d'aqui poc. Com estem tan lluny, és molt dificil que ens veiguem i més siguent els dos menors d'edat. Ell diu que quan faci els 18 vindrà aqui a veurem i si pot ser quedar-se a qui a viure per estar amb mi però clar, em d'aguantar un any i poc i ell porta desde aquest fi d'any que el va deixar la ex que no fa res... I clar tinc por que per les seves necesitats d'home no aguanti o bé que qualsevol dels dos es cansi de la relació aquesta a distància. Ajudeu-me sisplau, necesito consell perquè ni cap dels dos es cansi ni que ell em fiqui els cuernos amb un altre.
Elena Crespi

Anndreaa!
Doncs el risc de que un dels dos es cansi hi és tant si la relació és a distància com si no. Totes les relacions de parella tenen aquest risc, sempre.
Però et recomano que no pateixis per això, si els dos us estimeu podeu fer un pacte:
-quan un dels dos vegi que les coses no són com abans i que la relació es refreda, que ho digui a l'altre, que sigui sincer.
I, de moment, aneu disfrutant i gaudint del dia a dia, parleu, truqueu-vos, no sé si feu skype, però feu que la sinceritat sigui la vostra bandera.
Què et sembla?
ànims!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat