Amor...
Veurás, sento algo molt for per la meva amiga y soc una nena... però no sóc lesbiana. Fa 4 anys que la conec i porto enamorada d'ella 3. Es raro perque ting amigues que són molt mes guapes que ella, pero es en ella en qui penso tot el dia, es el seu linea de whatsapp que m'importa... i es ella la que em dona les nits d'insomni mes boniques de la meva vida. Torno a dir que a mi m'agraden els tius si tenen tableta millor que millor pero si són grasonets y tenen el cor igual de gran pos molt millor encara. Però ella... pff... ella ho es tot per mi al principi crec que ella sentia el mateix per mi.. pero no vaig tenir els collons a dir-li tot el que sentia per ella, i sempre m'enfadava amb ella per tonteries pero... perque la reconsiliacio era preciosa. I un dia va apereixer ell i s'en va ovlidar de mi... i aquell noi no era lo millor per ella pk era amic meu i la criticava... quan vaig veure que se m'escapava... li vaig dir tot... la seva resposta va ser "per que no m'ho deies abans" i al cap d'un rato " a mi m'agraden els nois" mai vaig arribar a entendre k volia dir amb allò la cosa es que vaig estar plorant molt i molt fins que vaig parlar amb un psicoleg online i em va dir que per olvidarme'n d'ella li havia de explicar tot.. ho vaig fer... em va deixar de parlar... al principi ho vaig passar malament.. però amb el temps m'en vaig ovlidar d'ella, no del tot pero ja no hi pensava tan com abans... i de cop torna a apareixer a la meva vida ara si que em parla quedem com si no hagues pasat res... lo que per mi es molt dur... es veure-la i no tenir-la es com quan era petita veia un caramel al terra que volia agafar pero que no podia... i crec que ara... torno a estar enamorada de la noia més..... que he conegut en me vida. i no se que fer...
Elena Crespi

Hola lamema, com estàs?
Veig que estàs ben embolicada amb tot el que sents per la teva amiga.
Primer de tot has de discriminar bé si és enamorament o si és que és molt important per tu com a amiga.
Si veus que és enamorament i a ella li agraden els nois, ho tens una mica difícil ja que dues persones no tenen una relació d'amor si una d'elles no vol.
Realment has de ser tu qui ha de valorar si val la pena dir-li que tornes a sentir el mateix o si prefereixes encaminar-te cap a oblidar-la.
has de valorar què et fa més mal... estar amb ella o intentar oblidar-la?
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat