maquillatge
hola soc la violeta la meva mare en diu que encare soc petita per posarme cremes a la care i en diu que et faras mal a la care que puc fer per pintarme es que m'agrada
Elena Crespi

Hola! com estàs?
No sé quants anys tens però normalment es recomana que ens posem crema a la cara a partir dels 25 anys o 30. Dedueixo que encara et deu quedar força temps per arribar a aquesta edat.
I sobre pintar-te, és quelcom que realment has de parlar amb la teva mare i anar pactant mica en mica.
És molt normal que tu en tinguis ganes però també és important que no comencis a maquillar-te abans d'hora per un motiu una mica complicat però que intentaré explicar-te:
- Al maquillar-nos estem donant una imatge de noia més gran i has d'estar preparada per tot el que això suposa. Per això la teva mare es preocupa i segurament no et deixa maquillar encara.
Però ves.ne parlant amb ella i tard o d'hora et deixarà començar!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat