La meva mare es posa on no toca.
Hola!! Crec que la meva mare mira el meu blog http://senseeepresses.blogspot.com.es/ i no ser què fer... ella no té dret a mirar-lo... No vull parlar amb ella, perquè si ho faig i en el cas que no ho miri després ho mirarà....
Ser com és ella, i quan era més petita em va mirar el diari secret... totes aquestes coses no es fan..
No entén que jo no li vull explicar les coses? La odio i em fa fàstic... i si continua així encara l'odiaré més...
Elena Crespi

Hola! com estàs?
Dues coses a dir-te amb el que ens expliques:
1- Tens tot el dret a tenir la teva intimitat i d'això sí que en pots parlar amb la teva mare... pots dir-li que saps que quan eres petita et va mirar el teu diari secret i parlar-ne amb la calma. De vegades els pares fan aquestes coses perquè estan preocupats i perquè no saben què pensen els fills i no poden aguantar la temptació d'espiar... però no ho fan tot ni sempre, per tant, si en parleu i tu li dius que no vols que et miri les teves coses ja estaràs posant les normes de com vols que sigui la teva intimitat i daixò sí que en podeu parlar
2- Si fas un blog per internet hi ha el perill de que a casa el descobreixin... no estarien violant la teva intimitat, senzillament tu penges quelcom de manera pública i si ta mare el descobreix... representa que no viola la teva intimitat ja que ets tu mateixa qui ha decidit fer-lo públic.
Ves amb compte.
I sobre el que dius de ta mare, no la conec i no em dius gaires dades però normalment els nostres pares volen el millor per a nosaltres però molts cops no saben com ajudar-nos o recolzar-nos... enlloc de sentir odi i fàstig, has provat de comentar-li com et sents, com et deia abans?
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat