Una pregunta!
Hola!!! Mira vaig fer una consulta vas dir que truqués a tal telèfon, ho vaig fer, vaig parlar amb una noia i em va dir que parlés amb els meus pares, jo ja els vaig dir que no ho faria, i com sóc major em van dir com ho veia per anar jo mateixa allà, però tampoc puc, després em van dir que pensés en tot i que tornés a trucar, i jo els vaig demanar que no truquessin a casa meva, la qüestió és que encara no he trucat i no ser si ho faré, però pot ser que hagin trucat ells i els hi hagin explicat? Perquè la meva mare ja estava rara, ja que sospito que mira el meu blog: http://senseeepresses.blogspot.com.es, doncs ara me mare encara em mira més raro..., i per exemple, sabia que tenia alguna cosa els braços perquè sempre em mirava i no em deia mai res, fins fa pocs dies que em va dir què és això? i jo no li vaig saber respondre i em vaig posar molt nerviosa, entre això altres coses que em fa por que hagin trucat, pot ser?
Sara Bujalance

Hola! No, des de Fundació Imatge i Autoestima és impossible que hagin trucat perquè durant el mes d'agost està tancat. I segon, no trucaríem als teus pares sense el teu consentiment previ, així que per això estigues tranquil·la. Però si tens la sospita de que la teva mare ha llegit el teu bloc, o que s'ensuma alguna cosa, aprofita per parlar amb ella sobre el que t'està passant. Sé que costa fer-ho, i imagino que a vegades deus sentir-te molt enfadada amb la teva mare, però és la persona que millor et pot ajudar. Per a ella ets la seva prioritat, i sempre farà tot el possible per ajudar-te, confia en ella i aprofita per parlar amb ella el més aviat possible, el més probable és que no li agafi tant de sorpresa. Molts ànims i molts petons!!