Em faig fàstic
Hola! HE vist per aquí que si no menges dius que t'engreixes, però llavors com és que les anorèxiques s'aprimen tan?
Estic desesperada, no ser que fer, em faig fàstic portava dos dies vigilant molt amb el menjar i sense menjar cap porcaria, però aquesta nit/matinada se me n'ha anat la pinça un altre cop i m'he menjat: 5 galetes maria amb nutella, 1 galeta de xocolata de tope kalories, llet amb cereals i una barreta especial k de xocolata! Em sento tope gorda i em faig fàstic... avui no volia esmorzar, però com he llegit això i no vull engreixar més doncs he esmorzat.... però em sento una gorda i em faig fàstic..
Quan em venen els atracons a vegades vomito, però no m'atraveixo sempre, no ser que fer... ajuda...
Sara Bujalance

Hola! Primer de tot, no totes les persones que pateixen anorèxia o bulímia estan primes. I si estan primes pot ser no per com mengen, si no perquè la seva genètica és així. A més, menjar poc potser sí aprima a curt plaç, però al cap de no molt succeeix tot el contrari: el cos aprèn a engreixar per sobreviure. I molt important, NO vomitis, no aprima i és MOLT perillós per a la salut, tant que pots acabar a l'hospital. Pel que dius el tema del pes et preocupa massa i t'ho està fent passar malament, i això no és just perquè et mereixes estar bé i ser feliç. La millor manera d'acabar amb aquest problema i sentir-te bé és parlar-ho amb els teus pares. Pot ser difícil fer-ho, però són els únics que et poden ajudar. Molts petons!!