Ajuda..
Hola, aquest any hem canvio d'institut i no va ningun dels meus amics. Soc molt vergonyosa i insegura, sobretot amb el meu cos prque hem snto malament. Tinc por que es burlin de mi, encara que en l'antic institut no hem va passar, pero nose... estic passant-lo malament ara a finals d'estiu pensant en el institut.. Algun consell?Gracies.
Elena Crespi

Hola irene28!
Sempre que hi ha canvis a la nostra vida estem insegurs i sentim vergonya i nervis.
Però com més et plantegis la situació, més nerviosa et posaràs. I, pensa una cosa: no sabem com t'anirà al nou institut... no en tenim ni idea... tu penses que potser no t'anirà bé però hi ha moltes més possibilitats de que et vagi bé ja que molta gent es trobarà en la mateixa situació que tu.
Sereu molts els que el primer dia aneu nerviosos i insegurs...
Per tant, et recomanaria que intentessis estar tranquil·la perquè com més tranquil·la estiguis millor podrà anar. I que tinguis una mica de nervis és molt normal!
T'espera un canvi a la vida i si el mires amb optimisme potser veuràs moltes coses que si el miressis amb pessimisme no veuries. S'obren portes, noves amistats, nous moments, nous aprenentatges... estigues oberta a tot això!
Sort! Estàs a punt de començar una nova etapa!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat