PERDUDA
Bondiaa, mira, tinc 14 anys i vaig estar enrotllada amb un tio de 17. Em va enganxar molt a ell i d'un dia per l'altre em va deixar perque deia que ens portavem mases anys de diferencia. La questió és que sóm molt amics ara mateix i quedem sovin, pero ami encara em te boja... i no se que fer. l'olvido i ho deixo com amistat? continuo lluitan per ell? ajuda Adolescents!!
Elena Crespi

Safrar11,
amistat o lluitar per ell?
això depèn del que ell vulgui també. Perquè si lluites i lluites però ell no vol estar amb tu, gastaràs energies per res.
I continuar sent amics... depèn del dolor que tu sentis per estar a prop d'ell però no poder-lo tenir com tu voldries.
Has de valorar.
Li has dit a ell que tu encara sents coses per ell? Heu parlat del tema?
Spas si realment no vol estar amb tu?
Un noi quan diu alguna cosa, en general, sol dir-ho de veritat.. per tant si et diu que no vol estar amb tu... deu ser perquè realment veu que la diferència d'edat a ell no li compensa... encara que a tu sí...
però l'amor no es construeix si els dos no voleu...
has de valorar! procés dur!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat