estic insegura
Hola et volia cunsultar una cosa aquet anyafare 3r i desde primer la gent no para de enfotresem de mi per estar grassa o per no fer res be segons ells al principi pasava de ells pero ara em comença a molestar ja que despres de dos anys no se que fer ademes jo tinc poques amigues i les que tinc son algu frikis i no e sortit mai de festa ni tampoc me liat amb ningu i clar la gentnomes senfot de mi
no se que pots fer per mi pero aixo o tenia que explicara algu i com q el meus pares no m'entene perque ells em diuen que passi pero ara vaig molt insegura de mi mateixa .
Grcies per llegir-ho se que puc ser passada
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot: malauradament al nostre voltant hi pot haver gent molt cruel que es fiquen amb tu però que tenen un esperit d'autocrítica 0. Ningú és perfecte i els que es fiquen amb tu tampoc (i encara demostres més la seva imperfecció si es fiquen amb tu i no et respecten).
Evidentment passar d'ells és el millor que pots fer però és difícil. El més important és que tu et sentis bé amb tu mateixa i que quan et miris t'agradis.
Si veus que realment es passen molt amb tu i et sents molt malament, torna-ho a parlar amb els teus pares. Potser es pensen que són coses de canalla però realment la crueltat de vegades pot ser molt gran. No deixis que no et facin cas amb això, insisteix amb els teus pares si no et sents bé.
I si els hi proposes a les teves amigues frikis (que no té res de dolent ser friki) si volen sortir algun dia?
Que no t'hagis liat mai amb ningú no és important, encara ets molt jove i encara que hi hagi gent al teu voltant que ja ho hagi fet... millor fer-ho amb algú que realment t'agradi i li agradis que no pas córrer a fer-ho amb la primera persona que t'ho proposi.
Molts d'ànims!
Una abraçada guapa!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat