Que puc fer?
Hola!
Fa poc vaig anar a unes colònies de 15 dies i vaig conèixer a un noi. Aquest noi era molt simpàtic i cada cop que podiem parlàvem i de tant en quan ens abraçàvem i ens feiem miradetes i aquestes coses... Em sentia molt còmoda al seu costat i em feia riure molt. L'últim dia ens vam donar els telèfons i tot molt bé. El problema és que estic molt confosa ja que ara hi ha dies que sembla que no vulgui parlar amb mi i altres dies que té detalls molt macos i no podem quedar gaire sovint ja que ell viu a Girona. Ara ja fa bastant que no parlo amb ell i tampoc sembla que ell mostri interés en tornar a parlar amb mi...
Que puc fer? Espero que em pugueu ajudar a aclararme..
Moltíssimes gràcies!
Elena Crespi

Hola the_sweet_eyes!
Li has comentat amb ell que el veus més distant?
Realment quan dues persones no es veuen la relació pot refredar-se. No sé ben bé què hi ha entre vosaltres però sembla que a tu t'agrada i que vau tenir molt bon feeling quan vau estar junts...
Sempre li podries dir o el podries trucar per dir-li que sents que les coses es refreden i si es pot fer alguna cosa per recuperar el que teníeu.
NO sé si tots dos sentiu el mateix per això potser esteu actuant de manera diferent.
Et recomano, però, que no et mengis gaire el coco i que tu facis normal amb ell: escriu-li quan et vingui de gust, no esperis que et contesti immediatament, deixa-li temps, i no t'agobiïs...
Però si li vols comentar així tranquil·lament que el veus més distant, no hi hauria d'haver problema i veuries el que ell et respondria...
Sort!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat