Complexe! Preucupadisima!!!!
Hola! En primee lloc mil gracies pel que feu per tots els adolescents que ens senrim amb problemes.
La qüestió es que de qui poc he d'anar al aquapolis , hi anem tots la colla, hi tambe ve el noi que fa un munt de temps que em mola, i tinc molt complexe de panxa. Saps algun remei perque sem disimuli una mica? Saps si podre baixar en samarreta? Ajuda siusplau estic molt preucupada! Gracies!
Sara Bujalance

Hola elia! Primer de tot, no t'obsessionis amb aquest tema, quan vagis a l'aquapolis deixat endur i disfruta amb els amics, ves com si aquest noi que et mola no hi fos i així et relaxaràs i disfrutaràs. Pensa que als nois els agraden les noies divertides que s'ho passen bé. Pel que fa a la panxa, segur que amb el complexe que tens l'estàs veient més gran de lo que és realment, així que per poder passar-t'ho bé, oblida't de la panxa, disfruta amb els amics i d'aquesta manera tindràs més probabilitats d'atraure a aquest noi que no pas si et tapes amb una samarreta. Molts petons!!