Clavar-la
Hola, bon dia. Et voldria fer una consulta. Tinc 14 anys i m'agrada una noia... i em fa por cagar-la quan parlo o li faig alguna broma... no se com fer-ho be... Em pots donar alguns consells?
InterPersonal

Hola deeiviid! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs el qeu més funciona és que iguis tu amteix! Actua com si no tinguéssis vergonya ( tot i que la sentis). Fés el que faries en una situació normal on no hi fos ella. Se qeu potser et sembla estrany però es pot fe ri funciona molt bé!!!
No t'equivocaràs si ets tu amteix!!! Segueix el qeu sentis que has de fer epr dins! escolta't! i si et poses una mica nerviós en agluna situació, és natural!!! A tots ens passa en aquestes situacions! DEIXA'T SENTIR AQUESTA SENSACIÓ DE VERGONYA! Ets una eprsona valenta, el tipus de consulta que fas és d'algu valent i que s'esforça per aconseguir el que vo!!!
Confia en tu!!!
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat