De amic a algo més...
Hola,em dic Montserrat i tinc 16 anys.
Desde fa 4 anys que a classe vaig amb la mateixa gent i el mateix grup d'amics. Un dia vaig obrir a un dels meus amics de classe,l'Andreu, per saber si volia algo amb la meva millor amiga, però la conversa va acabar en que ell volia algo en mi. El dia 21 de Juny ens vam "liar" en una festa i ens hem anat veien a totes les festes que coincidim. Fins aquí tot bé, però crec que ara m'he penjat bastant d'ell, m'agradaria tenir algo serio en ell, però ell ia hem va deixar clar que no volia res serio. Qué puc fer? noto que és una cosa que li tinc que dir... però tinc por de que si li dic la nostra amistad surti d'anyada. AJUDA SIUSPLAU!
InterPersonal

hola! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Intereprsonal. Entenc qeu et sentis així. En aquesta situació pots expressar el que sents si ho vols. De totes maneres, has de tenir en comtpe que ell va posar el límit de qeu no volia res serio.
Si tu no vols seguir tenint un rotllo i prou, decideix si tallar-ho per evitar patir i poder sentir-te lliure epr decidir què fer.
O pots intentar mantenir el bon rotllo amb ell, sense liar-t'hi però veient com evoluciona al vostra relació. Marca't un temps d'espera per veure com evoluciona per decidir fins on estàs disposada a veure si canvia la situació.
Fes una llista de pros i cotnres i valora els opcions que et suggereixo.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat