estic MOLT gorda!!!!
hola tinc 14 anys medeixo 1,57 i peso 69 kilos estic gordissima!!!!
possiblament per liurarvos de dirme que si que ho estic perk ho estic em direu que no, que no estic gorda, pero la veritat es que ja no em crec RES!!!! necessito consells per aprimarme apart dels tipics de sempre tipu: fes esport menja ve i totes aquestes cosetes de sempre!!!!
SIUSPLAU AJUDA
Sara Bujalance

Hola puf! No puc donar-te un altre consell que no sigui menjar equilibrat i fer esport perquè aquestes pautes són les úniques que funcionen tant per mantenir un bon pes com per tenir una bona salut. Desconfia de qualsevol altre consell perquè serà mentida i, encara pitjor, perjudicial per la salut. Com abans ho acceptem, millor: menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment és la recepta útil pel pes. I tot això serveix si són realment hàbits, si ho fem només uns dies, serveix de molt poc. En aquesta pàgina tens informació concreta sobre com és un estil de vida saludable:
I si realment et preocupa el teu pes, visita al teu metge i deixat aconsellar per ell/a, qui et dirà si el teu pes està bé o no, i en cas de que no, et farà un seguiment i t'ajudarà a mantenir un bon pes. Molts petons!!