Estic Gordissima! Urgent!
Hola, necessito aprimar-me, i no sé com fer-ho, peso 49,150kg i medeixo 1,34. Tinc sobrepes i he fet una aposta aprimar-me 4 kg en un mes i no m'aprimo mes que un kg, i faig dieta però, res de res, si us plau necessito ajuda molt urgent!
Sara Bujalance

Hola gata negra! Oblida't d'apostes, el pes i la salut són coses molt serioses, no són un joc, així que cancel·la l'aposta i no juguis amb la teva salut. La única manera d'aconseguir tenir un bon pes és ser constant en uns hàbits saludables: menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària:
), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Fent això no cal que facis res més. Ara bé, tot això funciona si ets constant, si només ho fas uns dies o unes setmanes serveix de poc. I si realment creus que el teu pes no és correcte, ves al teu metge i consulta-li. Molts petons!!