Ajudaaaa!! Estic depree!!
Hola, soc un noi de 14 anys ja vaig fer una pregunta pro no em vau contestar, em vaig enamorar de la meva millor amiga, sempre diueu que lo millor es oblidarla i intentar no veure-la, pro encara que no la vulgui veure, que no es el cas, l'haure de veure perquè es la meva millor amiga i ella sempre mo explicat tot i estem al mateix grup damics, mateix cole, mateixa classe... Que puc fer per només veure-la com una amistad!!
Gràcies!! ;")))
InterPersonal

Hola Enric14! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Te'm contestat més avall.Allà et donem la resposta. Tot i que comaprtiu tants espais junts, intenta també passar un temps o uns dies fent coses per tu mateix i marcant una mcia de distancia. Surt a passar-t'ho bé també i demana algun cop de mà a un amic per a què feu alguna cosa fora del grup.
Així anira`s veient com ho portes millor.
Si ella et diu alguna cosa, li ptos dirq eu encessites uns dies o un temsp d'espai, ja que a tu t'agrada i estar tan temps amb ella no t'ajuda a oblidar-la.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat