Aprimo i no hi veig resultats
Hola!!
Fa un any aproximadament, per aquestes dates vaig començar a aprimar, d'aqui a ara me arribat a aprimar 16 kilos de 66-50, la questió es que em veig igual que fa un any no veig millora alguna i amics i familiars es preocupen per el tema, per cert medeixo 1'66. Ajudeu-me! De tant en tant faig tonteries amb el menjar. Però no sovint, m'obsesiono més amb l'exercici.
Gràcies!!!
Sara Bujalance

Hola! El fet de que hagis aprimat tants quilos (i en edat de creixement, que és molt perillós) i no siguis capaç de veure-ho ens està indicant que alguna cosa no va gens bé. Pel que expliques podria arribar a donar-se el cas de que patissis un trastorn de la conducta alimentària. Aquests trastorns són greus i fan patir molt tant a la persona que ho té com al seu entorn més proper. Com més s'aprima la persona, pitjor se sent. Si vols sentir-te bé amb tu mateixa i evitar un trastorn de la conducta alimentària, parla amb els teus pares i explica'ls les coses que has fet amb el menjar i, sobretot, com et sents. Sé que pot no ser fàcil dir-los, però és imprescindible que ho facis. Ells faran tot el possible per ajudar-te. Molts petons!!