Més que amics
Doncs aquest es el meu problema, resulta que estic coladeta per un noi al qual jo tmb li agrado i segons la gent moltissím. El problema es que no em respon a cap missatge que li envio a traves de qualsevol red social. Ara ha sigut la fm del barri i bueno tothom comentava que em demanaria lio però a passat de mi completament. Estic preocupada pq i si ja no li agrado, i si he fet alguna cosa que li ha sentat malament?
Quan anavem a classe em tractava com algo més que amics, però des de q ha començat l'estic es com si jo ja no exisistis.
Que puc fer? M'he de preocupar molt ?
Gràcies per tot, els vostres consells sempre són útils, un petó des de Lleida:*
InterPersonal

hola! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal. En aquesta situació et recomano que no anticipis què li deu poder estar passant. Deixa un temsp epr veure si canvia la cosa i tot segueix com semrpe.
Si veus que no hi ha canvi planteja't si parlar-ne o si estàs disposada a estar esperant si canvia d'opinió. Està bé eseprar però semrpe marca't un temps d'espera ( no podem estar tota la vida eperant si l'altre es decideix!).
Deixa que passin cosetes i a veure com evoluciona. Centra't en els teus plans i la teva gent, com més estiguis epr els teves coses millor et sentiràs!!! No significa que no li importis, no estar pendent d'ell, sinó que estaràs més tranquil.la
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat