Oblidar
Hola!
Sóc una noia de quinze anys, i aquest estiu he conegut a un anglès de 18, que semblava que es preocupava molt per mi i era molt simpàtic amb mi. També ens feiem mirades i estava molt pendent de mi. M'agrada molt, però ara que ha tornat a Anglaterra, he assumit que no el tornaré a veure mai més, tanmateix no me'l puc treure del cap. M'agradaria que em donessiu consells per oblidar-lo.
Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola Pinklady! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs que bé que se't deu haver psoat també tenir aquesta aventureta!! Entenc també quee t sàpigua greu qeu ell visqui tan lluny!!!
Per oblidar-lo necesssites temps , i ara tot és massa recent perquè d'un dia per altre ja no hi pensis! És natural que el tinguis al cap.
Ara ocupa't de plans que t'agradin i vés fent els teves coses. Això farà que a poc a poc i dia a dia cada vegada pensis menys en ell. Mantén la ment oberta a noves experiències i a nova gent. Si vas fent això i et centres en amntenir una actitud positiva i disfrutar de la resta d'estiu i del nou curs, funcionarà. Pensa coses a fer cada dia i si tens els plans organtizats ja estaràs més pendent dels plans. Tindràs al emnt ocupada!
és així, confia-hi!
Eli Aulet www.interpersonal.cat