Realment el necessito ?
Hola ,
Últimament sempre estic amb una pandi de nois , que només són amics . L'any passat intentava estar amb les noies però em marginaven . Ara sento que necessito un noi , algú que me entengui que no sigui només un amic/amiga . Necesito un novio , però realment el necesito ?
Merciii per tot
InterPersonal

Hola!!
per regla general, els nòvios no es necessiten ni es busquen, apareixen a la nostra vida com a conseqüència de l'enamorament. Si no estàs enamorada de ningú, difícilment podràs tenir una relació de parella, ja que les parelles, com molt bé diu el seu nom són cosa de dos. M'imagino que el que et passa és que tens ganes d'estar amb algú, d'aconseguir aquesta intimitat que només es troba en la parella, és a dir que ja et sents preparada per compartir la teva vida amb algú altre. Perfecte, però com et deia al principi, hauràs de buscar algú per qui sentis alguna cosa més que amistat i llavors aquest algú també ho haurà de sentir per tu. No vulguis còrrer, ja que si ho forces segurament no sortirà bé. Espera't a què el teu cor t'avisi que hi ha algú amb qui desitjaries estar.
Ànims!
Marina Marull www.interpersonal.cat