Estic massa prima i m'haig d'aprimar més
Hola! Escric aquesta consulta perquè necessito aprimar-me. El problema és que estic massa prima ja, bé massa no però per a molts si. Peso 43kg i medeixo 1,59cm. Necessito aprimar-me pel fet de que faig ballet, és la meva vida i m'hi vull dedicar de gran, però les ballarines estan més primes i m'agradaria anar agafant ja el cos encara que de moment només tinc 13 anys. Necessitaria aprimar-me per començar 3-4-5kg. És bo estar tan prima? si faig dieta i m'aprimo, perdrè pit? què puc fer per a no perdre pit? MOltes gracies!
Sara Bujalance

Hola hermana! El teu pes ja és baix, així que NO aprimis més. Estar més prima del que ja estàs és MOLT PERILLÓS per a la teva salut i per al teu creixement. Si estàs tan prima és evident que pots tenir problemes en el desenvolupament del pit, i no només això, sinó que també pots tenir problemes en el desenvolupament de l'alçada, problemes ossis, hormonals, cabell, pell i dents (l'infrapes pot fer, fins i tot, que et caiguin les dents o s'omplin de càries). Si el ball t'agrada tant el que has de fer és disfrutar-ho tinguis el cos que tinguis, busca professors de ball que respectin la teva salut i que t'ensenyin a disfrutar del ball amb un cos, sobretot, saludable. Molts petons!!