Aprimar
M'agradaria aprimar, no estic grossa d'amplada, estic normal. Però vull aprimar per la part de les cames i tenir la panxa plana. Sempre dic de fer coses per aprimar però mai faig res, com puc fer-ho? 1'68 d'alçada i 68 de pes.
Sara Bujalance

Hola 17MTB! El teu pes està bé, no cal que aprimis. A més, has de tenir en compte que aprimar o engreixar d'una part concreta del cos com, per exemple, les cames o la panxa no és possible. Si aprimem o engreixem ho fem en general. El que sí pots fer per assegurar-te un bon pes és en general és menjar bé, de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
) i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Fer esport, de fet, és una molt bona manera de treballar el cos. Si vols treballar cames i panxa fes bicicleta, step, patinatge i hula hop. Molts petons!!