No sé que hem passa :$
Hola bona tarda,
veurás esque fa uns dies vaig conèixer a un noi que ja m'atreia pero ara que he vist les coses que li agraden i tot això no sé que hem passa però no puc parar de pensar amb ell....
La cosa es que quan ell hem parla una amiga (a la que li agrada però ell li va dir que no volia res)m'allunya d'ell i jo vull coneixe'l be i ...no sé,pero no vull fer mal a la meva amiga i tampoc vull pensar tant amb ell,quan el veig al facebook vull parlarli pero no se que fer...
Algun consell? :(
InterPersonal

Hola!!
El meu consell és que siguis sincera amb aquesta teva amiga. Si t'agrada tant com dius i a la teva amiga també, tens el mateix dret que ella a intentar-ho. Pel que he entés a la teva amiga ell li va dir que no volia res, no?) doncs més raó per intentar-ho tu. Però, primer parla amb ella, explica-li el que sents per ell i que has provat d'allunyar-te'n per ella però que no pots evitar sentir el que sents. Ella hauria d'entendre-ho si realment és amiga teva,... l'amor no s'escull, el cor ens salta quan menys ens ho esperem i no t'has de sentir malament per això.
Ànims!! Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat