-PES- Em podrieu ajudar? contesteu siusplau!! :)
Hola bona tarda!
Em dic Paula i tinc 12 anys. Tinc un dubte, i es que medeixo 1'60 i peso 53 kg. Volia saber si estic be de pes o no.
La veritat es que em diuen que estic be, pero en realitat em veig panxa, i no em sento agust amb el meu cos. No se si es perque haig de creixer mes o que. Ja tinc la regla i no se si em quedare aixi sempre o encara puc aprimar-me i desenvolupar-me mes. Que haig de fer? Estic molt confusa... Siusplau contesteu!
Sara Bujalance

Hola paulibs! Pots estar ben contenta perquè el teu pes està bé, no necessites aprimar res! De fet, si aprimessis podries tenir problemes greus de salut. Pel que fa al creixement pots estar ben tranquil·la també perquè encara tens molts anys per davant per créixer i per a que el teu cos es desenvolupi i prengui formes més adultes afinant la cintura (la panxa que et veus deu la panxa típica de nen petit encara). El fet de tenir ja la regla no té res a veure, després de la regla es continua creixent. El que has de fer és tenir paciència mentres el teu cos es desenvolupa, menjar de tot, variat, equilibrat i fer esport habitualment per tal de mantenri unba bona salut. Molts petons!!