NOSE QUE FER !!
Hola la vritat es que nose molt be quem passa y em sembla que he agafat una mena de depresio !
la cosa es que els meus pares estan separats i vic amb el meu pare ..... ja us podeu imaginar k no es normal :(
Bueno jo al meu pare mel estimo molt, pero lo que em pase es que molts cops magafen vaixades perque penso en la meva mare i no puc parla amb el meu pare d'aixo, ell em diu k si bull k en parlem pero jo no puc parlarne pk sento k amb ell aquest tema tambe li influeix i no m'agrada k la gent pateixi per mi. I no nomes em passa amb aquest problema sino amb tots! no puc parla amb nigu dels meus probleme, i sera de tans añs que mu he guardat tot k ara ns no tinc ganes de fer res i ting ganes de plora i plora....Pero no li puc dir a nigu. Em pudrieu dir k faig ?
InterPersonal

Hola sara123 ! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Sara, entenc com et sents. És molt dur sentir que no pots comaprtir amb ningú el que et passa. No pot er! has de deixar que els altres et donin un cop de mà!! No demanes res estrany i tots ho encessitem!!
És molt positiu que el teu apre et demani i estigui disposat a parlar del tema. Segur que està molt preocupat!!! Pensa que ell eçs un adult i que té recursos per a solucionar els cose i si està malament també sap com anr-se recueprant. Confia en ell i parla-hi. Us anirà molt bé i tu et sentiràs molt millor!
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat