Em sento grassa:((
Hola, tinc 13 anys, medeixo 1'60 i peso 79.6:( estic molt grassa pero no consegueixo aprimar, he anat alguns matins al gimnàs,he intentat vomitar i intento buscar solucions en tot pero en fi, no ho consegueixo...
Em pots dir quants quilos hauria d'aprimar i que hauria de fer? Moltissimes gracies.
M'agradaria que fos en anonim:/ mercii
Sara Bujalance

Hola ANOONIMA! Sobretot i molt important, NO VOMITIS. Provocar-se el vòmit és MOLT PERILLÓS i pot deixar-te, fins i tot, a l'hospital. A més, el vòmit ni engreixa ni aprima, així que no serveix per controlar el pes. Les úniques pautes que serveixen per mantenir un bon pes és ser constant en menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
), i fer esport, com a mínim, 3 cops al dia. Si en pots fer més, encara millor. El que també és convenient és que vagis al teu metge, ell/a com a expert en temes de salut ( i el pes és un tema de salut) et podrà dir quin ha de ser el teu pes i et podrà orientar sobre pautes concretes per aconseguir-ho. I, molt important, no t'obsessionis amb el tema del pes i parla amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, ells t'ajudaran a sentir-te bé. Molts petons!!