Ajuda!! No avanço😭
Dons bé, fa uns dies que estic molt off, k ara s'ha acumulat un altra cosa. La meva millor amiga. Ara resulta que amb menys de 4 setmanes s'ha bojament enamorat d'un noi, i el qual, desde fa 2 dies es el seu novio. Jo me n'alegro molt per a ella, semblara egoista, pero la conec i aras empree stara amb ell i a mi em deixara de banda i es el que em preocupa, jo no la vull perdre pero no sere la que li vagi llepant el cul, penso que si em vol dir alguna cosa, ja s'ho fara.
I l'altra i graaaan part que em preocupa es que totes les meves amigues es van liant amb tios i algunes d'elles tenen novio desd e fa temps, i jo, jo...no avanço. No se ben ve el que em passa, he tingut bastantes oportunitats fins i tot amb el noi el qual em porta agradant uns 2 anys, pero tinc una por i una insefuretat que em frenen amb tot. Em rajo. I no vull qje pasi aixo perque nomes m'he liat un cop i ja fa mes d'un any, vull pensar que jaa rribara el moment pero veig que les meves insefuretats per si ho fare be, o fare malament, i si la cago? Uaa fare el ridicul, i aquests son alguns dels motius pels quals no donc un pas, i em quedo parada sense fer res. Spc bastant vergonyosa amb els nois pero a la vegada soc bastant oberta i faig el boig.
Si us plau, ajuda'm o donem algun consell per poder perdre aquestes pors i per "llancar-me", grààcies!!!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Itnerpersonal. Doncs sobbre alt eva amiga, et recomano que li diguis! Explica-li que t'alegres molt de que tingui nòvio i que a l'hora tambçe ta'gradaria que seguissiu organitzant algun pla juntes.
I epr els teves pors pensa: què és el pitjor que podria passar? i si passés, que podries fer per a veure-ho positivament? i , segur que no es podrà resoldre? Davant les nostres pors a vegades ens deixem emportar per elles, però realment tenim molt més a fer-hi i les podem portar molt millor del que pensem!!
Éas naturalq eu sentis certa vergonya! confia en que anar fent passos és el que et donarà la seguretat! Aquesta és la clau! i a mesura que acertis i t'equivoquis guanyaràs i et sentiràs més valenta!!
Pensa que no és més valent el que no té por, sinó el que tot i tenir-ne es llença a afrontar les pors!!!
Atura els pensaments que no t'ajuden a afrotnar la por: la cagaré? faré el ridicul? i substitueixe'ls epr: ja esveurà! ho puc provar!! Motiva't i anima't a tu amteixa i confia en tot el que podrà aprendre si fas el aps!! et sentiràs molt satisfeta com a mínim i veuràs que alt eva vida avança!!!
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat