"Amistats"
Això ja no ho trobo normal. Al nostre institut estem dividits en 800000000 grupets i ja no ho suporto més. Jo anava amb unes nenes que sempre es queixen de que les critiquen, però alhora elles es passen el dia parlant malament de la resta. Si vaig amb un altre grup em miren amb mala cara, però després fan com que segueixen sent amigues meves. A una nena van intentar que li posaran un parte només perquè els hi queia malament. Es que de veritat que no entenc perquè la gent és així, que els has de llepar el cul perquè no et critiquin o què? No sé que fer, si parlar, si ignorar-les (em quedaria sola) o jo que sé... Una ajudeta :(
InterPersonal

Hola troublemaker14!! Tens molta raó amb el que dius, però no és fàcil a la teva edat ser tan madura mentre la gent que t'envolta encara no ho és,... tingues paciència que això dels grupets amb els anys anirà solucionant-se. Mentrestant fes el que millor saps fer, ser amiga de tothom i tenir bona relació amb la gent que t'envolta. Dubto molt que per no criticar a tal o qual persona algú et deixi de banda, com a molt et pot culpar de no posicionar-te, però no ho veig greu. Sigues tu mateixa i defensa el que creguis que has de defensar, si per això perds amics, serà que no ho eren, al final del camí els que et seguiran acompanyant seran els amics de debò i és important que els cuidis ja que són el millor tresor que una persona pot desitjar. Amics que t'acompanyen, amb qui gaudir de la vida i amb qui ser tu mateixa sense por a decepcionar-los. Els que et critiquen... simplement millor no tenir-los a prop!
Ànims!! Una abraçada!
Marina Marull www.interpersonal.cat