vomitar o no vomitar.
Hola!
Et volia fer una consulta... El cas és que vigilo molt amb el menjar, em peso cada dos x tres, cada cop que menjo tinc ganes de vomitar.... només faig que pensar amb el menjar...
M'he provocat el vòmit alguns cops... i cada cop tinc més ganes de vomitar... tot i que no ho vull fer...
no estic súper obsessionada, perquè he visitat en pàgines web que estan a favor de l'anorèxia i bolímia i aquelles sí que estan obsessionades..., sols vull aprimar 5 kg....
Tinc un cacao al cap i tinc discussions internes constantment... una part vol vomitar l'altre no.... i no ser que fer... no vull parlar amb els meus pares..., i m'estic engordint molt i em fa molta por tornar a estar com abans...
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva situació. NO vomitis perquè és MOLT PERILLÓS per a la teva salut. Provocar-se el vòmit et pot destrossar les dents i, encara pitjor, dur-te a l'hospital amb, fins i tot, una aturada cardíaca. A més, el vòmit ni engreixa ni aprima, així que no serveix per controlar el pes. Per tot el que dius és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària (encara que no tinguis pensaments com els que hi ha a internet), així que el que has de fer és parlar amb els teus pares sobre el que t'està passant. Sé que no és fàcil fer-ho, però tu ets la seva preferència i faran tot el possible per ajudar-te. Oi que a tu t'agradaria saber els seus problemes per ajudar-los? Ells també volen ajudar-te a tu. A més, són els teus pares i tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Com abans hi parlis molt millor. Molts ànims i molts petons!!