URGENT! TORNAREM?
Hola, fa 1 mes i poc que el meu novio va tallar amb mi(portavem 2 anys i mig) perque deia que discutiem massa i que aixi no estavem be. Durant aquet mes ens hem anat veient i sempre que ens veiem estem super carinyosos els dos, ens liem i ell em diu que m'estima i tot aixo i m'obra bastant pel whatsapp. La meva cosina que es porta molt bé amb ell ha parlat amb el meu novio de tot aixo i diu que ell encara sent el mateix per mi pero que demoment no vol tornar, que vol esperar un temps a veure que passa. Jo no se que pensar, i m'agradaria saber que penses tu, en aquests casos es sol tornar? Jo penso que tinc bastantes possibilitats pel seu comportament perquè penso que si no volgués res amb mi no ens liariem i no estariem tan carinyosos... Ja se que li he de donar temps però m'agradaria saber almenys si és bastant possibile tornar o si és mes probable que no tornem.
Gràcies!
InterPersonal

Hola Georgina! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs la veritat és un misteri...no se sap mai què pot acabar passant. De totes maneres, el que pots fer és valorar si a tu et va bé això de seguir-vos liant o si prefereixes amntenir la distància mentre ell no ho té clar. Reflexiona-hi, pensant el que a tu et va millor per evitar patir.
Tu també pots intentar agafar.-te un temps per reflexionar sobre aquesta relació i sobre el que pensa ell sobre les discussions i el que vols tu. T'està bé com està anat ara? a tu ja et va bé passar a ser un rollet per ell o vols alguna cosa més?
Totes els relacions tenen discussions i moments complicats, el qeu cal no e´s evitar-los, sinó aprendre a solucionar-los amb respecte.
si per ell ets important, la distancia fins i tot pot ser positiva.
Tu decideixes!
Eli AUlet www.interpersonal.cat