No sé que fer
No sé que fer, la veritat es que m'agrada un noi desde principis de curs, però com em volia olvidar de ell vaig utilitzar a un altre per fer-ho, i em sento molt malament. Però a dies d'ara tinc un cacao mental bestial. M'he enterat de que el meu ex vol tornar amb mi i bueno parlant amb ell per whats tot molt bonic, però desprès a la cara no fa RE del que em diu que em diria/faria. I això m'empipa molt. Però a sobre esta aquest altre noi... i pfpfpfpf nose quins dels dos m'agrada, i tamppoc tinc molt clar si seguir parlant o no amb el meu ex... Ajuda siusplau!
Moltes graciès<3
InterPersonal

Hola Anònima12!!!
ja veig que realment tens un bon embolic!! a veure si puc ajudar-te una miqueta... El primer que has de fer és reflexionar sobre quin noi és el que t'agrada realment, el noi amb qui voldries estar i pel que els teus sentiments són més intensos. Fins que no ho tinguis clar, no facis res, ja que és precisament tot el que et passa mentre encara no t'has decidit per cap d'ells, el que et fa embolicar. O sigui, que separa-te'n tant com puguis per prendre una decisió. A qui desitges més? A qui trobes més a faltar? Amb qui penses més? Quan totes aquestes preguntes tinguin un nom per resposta, sabràs que el teu cor ja ha pres una decisió i llavors serà el moment d'anar per ell. No prenguis aquesta decisió pensant en les teves possibilitats d'èxit, ja que llavors et passarà el que t'ha passat, que estaràs amb un noi a qui no desitges tant com a un altre, només perquè saps que l'altre seria més difícil aconseguir-lo. Com has dit tu, això és utilitzar la gent i no és agradable per ells ni per tu, o siguyi que descarta-ho i ves a per totes amb el noi que hagis escollit, tinguis o no possibilitats d'èxit. No t'has de rendir mai abans de provar-ho!!
Molta sort!
Marina Marull www.interpersonal.cat