Vull més llibertat de part dels meus pares!
Hola bon dia!
El prolema que tinc és el següent:
La setmana que ve fan un concert a un poble d'aquí a prop que està a 6 minuts amb cotxe. El concert el fan uns coneguts. Es a les 12 de la nit. Perquè en aquest poble ara fan la festa major.
El que passe es que els meus pares no em deixen. Tinc 14 anys, jo crec que sóc prou gran com per anar-hi! No sé com convence'ls...ajuda si us plau!!
Vull anar-hi pero no em deixen si alla no hi ha pares, els meus no poden anar perque es el dimarts i ells treballen fins tard i han de cuidar a la meva germana...
Què faig?
Gràcies
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Intenta parlar amb ells, refelxionant sobre quina llibertat ja pots tenir i quina encara no. I intenta negociar què pots fer a canvi o de quina manera t'ho pots guanyar.
Però si els teus pares opinen així hauràs d'anar acceptant i veient com a poc a poc pots anar guanyant més llibertat. És un procés que ens passa a tots i es tracta d'anar-se comunicant i negociant amb els pares. Parleu de què els hi preocupa i de les pors: potser això us ajuda a saber com solucionar situacions que a ells els poden preocupar.
una abraçada
Eli Aulet www.interpersonal.cat