M'he d'aprimar? uurgeent
Holaa! tinc 13 anys, medeixo 1,66 i peso 67 kg. M'he d'aprimar? i com puc aprimar les cuixes? Els nois de la meva classe diuen que estic bona pero jo no u crec, jo em sento gorda.Hi ha alguna dieta, que es pugui fer per amagat? tinc vergonya de diru als meus pares i tambe al metge. les meves amigues tambe diuen que estic be, q estic bona, pero jo.. Mercii!
Sara Bujalance

Hola! El teu pes està bé, no t'has d'amoïnar. A més, si els nois i les amigues et diuen que estàs bé és perquè és veritat, no guanyarien res enganyant-te. El que has de fer per assegurar-te un bon pes és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària) i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. I el més important, no cal fer dietes d'amagat i encara menys has d'amagar com et sents amb el cos. Si hi ha alguna cosa que et preocupa, com el pes per exemple, el que més t'ajudarà és parlar-ho amb els teus pares, metge i amics. Ells entendran perfectament com et sents, no te n'has d'avergonyir, i faran tot el possible per ajudar-te a sentir-te bé amb tu mateixa. Molts petons!!