Buuff quin lio!
A veure, jo tinc novio, super guapo i n'estic molt enamorada, però al mateix temps també m'agraden altres tius, em fixo amb altres tius i també em tiren els trastos i jo els hi segueixo el rollo,es normal? Cal que li digui a el meu novio? O no cal? Nose tinc moltes preguntes... masses
InterPersonal

Hola Olita6!
pel que m'expliques no hi veig res de dolent en el fet que altres nois t'atreguin, sempre i quan no fereixis els sentiments de la teva parella. Si pel que sigui ell ho visqués molt malament o tu sobrepassessis algun límit, llavors si que hauries de contenir-te. En una relació de parella, les normes les poseu vosaltres dos. Ningú més. Si us estimeu i teniu clar el que pot arribar a ferir a la vostra parella, evitareu fer-ho, per no fer-li mal, no? El problema esdevindria en el cas d'actuar a esquenes de l'altre, ja que es podria considerar un engany i en aquest cas el millor seria que et plantegessis si vols o no vols estar amb la teva parella. Però, ja et dic, pel que tu m'expliques no hi veig res de dolent en els teus filtrejos.
Espero haver-te ajudat!!
Marina Marull www.interpersonal.cat