Roba
Hooola! Bueno no se on penjar aixo pero bueno, jo no m'avergonyo del meu cos, medeixo 1,59 i peso 60kg, pero bueno, soc com soc i no m'he d'avergonyir, pero el que passa es que com que soc una mica grassoneta no se quin tipus de vestits i faldilles em podrien quedar be, podrieu ficar un apartat a la portada d'Adolescents.cat posant imatges o fotos de roba siusplau? O si saps alguna web on hi hagi me'n podries donar alguna?? Moltissimes gràciess! Petoooooons!
Elena Crespi

Hola OhMyLof!
Com estàs?
Doncs no és que hi hagi quelcom que et quedi bé perquè sí sinó que has de trobar roba que a tu et faci senti còmode.
Veis que acceptes el teu cos tal i com és... ara falta que l'acceptis amb la roba que et faci sentir més còmode.
Podries mirar algun blog de moda on et diguin quines coses et podrien anar millor pel cos que tens, però sense atavalar-te gaire ja que el més important és que trobis allò que et fa sentir bé a tu independentment del que et diguin..
Nosaltres no som expertes en moda i no et podem concretar!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat