Bored summer
Hola, tinc un problema, és que hem veig molt rara. No m'assemblo en res amb ningú: m'agrada música heavy, llegeixo llibres de ciència ficció o de terror, hem paso el dia mirant anime i mangas. I crec que amb la meva manera de ser estic perdent a les meves amigues, l'any passat ja vaig passar per una situació semblant i per desfogar-me hem tallava, però cada cop hem costa més controlar-me. Els meus pares diuen que hem puc controlar perfectament i que no necessito cap psicòleg, l'únic que necessito és deixar l'anime i surtir més de casa, però cada cop tinc menys ganes de sortir.
AJUDEU-ME SI-US-PLAU!!!
Elena Crespi

Iri,
doncs és important que, encara que la gent del teu voltant no sigui exactamnet igual que tu, trobis la manera de sortir i divertir-te. Per fer això no necessites que tothom del teu entorn sigui com tu. Pots trobar la manera de divertir-te a partir de la diferència, també.
I també pots intentar trobar gent que vagi més del teu rotllo per sentir-te més còmode.
Si realment et sents malament és important que els hi continuis dient als teus pares.
Els talls, com segurament hauràs comprovat, no serveixen per gaire res. Per deixar-te marca. Però l'alleujament que sents al moment, no és a llarg plaç i no resol problemes.
El que hauries de trobar és la manera d'equilibrar i tenir el teu esài per la teva música, els teus llibres i el manga i també trobar temps per compartir estones de somriures amb els altres encara que no s'assemblin molt a tu!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat