Ajuda siusplau, és urgent!!!!
Hola, sóc una noia que va fer una consulta ja fa un temps sobre l'anorèxia, em va ser molt útil la teva resposta, però ara cada vegada em vaig preocupant més per aquest tema i 'magradaría explicar-te la meva situació per a que em puguis donar un parell de consells i respostes a algunes preguntes que m'inquieten molt. Fa cosa d'uns mesos pesava 48 kg i feia 1'61 metres d'alçada, l'alçada no a variat, però el meu pes varía de manera constant, vaig al metge cada setmana per fer-me controls de pes i em trobo de que a una setmana augmento i a la següent baixo bastant, de moment la cosa ha anat així:
Primera setmana-49 kg
Segona setmana-48'200 kg
Tercera setmana-48 kg
Quarta setmana-47'200 kg
Cinquena setmana-47'900 kg
Última vegada que m'han pesat-47'200 kg
No em veig obessa, però si em veig una mica grassa, no tinc gana (crec que podría estar tot el dia sense menjar res de res)i a vegades tinc la sensació de que em desmaiaré, perquè se'm borra la vista poc a poc i ho veig tot negre, tot i que al cap d'uns 10 segons la torno a recuperar tinc molt mal de cap. També m'he posat els dits a la gola un parell de cops però el que sí que em preocupa és que sento que tinc dues cares que canvien sobtadament,com si en determinats moments tingués un atac de descontrol i em convertís en una altra persona, començo a tenir molta por... Siusplau ajuda'm, moltes gràcies i una abraçada molt forta! :)
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi de nou la teva preocupació. Per tot el que m'expliques sembla que estàs patint problemes relacionats amb l'alimentació. Problemes que poden ser molt greus si no s'aturen perquè es poden convertir en una anorèxia sense que ni te n'adonis. De fet, és possible que ja t'estigui passant. Per això és MOLT important que parlis amb els teus pares i amb el metge que et porta i els hi expliquis com et sents amb el cos, els mareigs i sensació de desmai... Ells t'ajudaran a mantenir un bon pes i, sobretot, a evitar un trastorn mental tan greu com l'anorèxia. Com abans hi parlis molt millor. Molts ànims i molts petons!!