CONSELL JA:$ (noi)
Hola:)
Doncs mira,fa dies que parlo amb un noi per whats, i em sembla que magrada:$ El problema es que no l'he vist mai, el vaig coneixer al xat d'adolecsent.cat:)
Pero no crec que ens poguem veure mai, ja que vivim molt lluny l'un de l'altre.
Necessito un consell urgent!
Graciies:)
Elena Crespi

Hola xateta!
Doncs et diria una cosa... per acabar d'enamorar-te del tot és important que el vegis ja que sinó realment no pots saber com és.
Has d'acabar de conèixer a algú en persona per poder saber si realment n'estàs enamorada.
Això si, si en algun moment decidiu coneixe-us, que ho sàpiga algú de casa teva, ja que pel fet de coneixe'l pel xat d'adolescents i parlar pel xat no et dóna la garantia de que tot vagi bé.
I si realment veus que no us podeu conèixer... has de valorar la possibilitat de si realment et va bé penjar-te d'algú que no podràs tenir mai...
Elena Crespi i Asensio - Psicòloga
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
www.interpersonal.cat