m'he d'aprimar???
hola!! tinc 14 anys, medeixo 1´55 i peso 57 kg, tinc estries en els pits i a les cames.... m'hauria d'aprimar??? Les estries desapareixeran amb el temps??? ajudaa!!!!!!!!!!!
Sara Bujalance

Hola cariii! El teu pes està bé, no necessites aprimar. El que sí és molt important per assegurar-te un bon pes i una bona salut és que mengis de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
), i que facis esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Pel que fa a les estries, és complicat treure-les. El millor que pots fer per prevenir-les és mantenir un pes estable, ja que surten perquè la pell cedeix davant una pujada o baixada brusca de pes. A més d'això, si beus suficient aigua i t'hidrates la pella amb cremes diàriament les evitaràs i podràs dissimular una mica les que ja tens. Molts petons!!