TOTHOM EM DIU QUE ESTIC PRIMA
HolA Sara,
t'escric aquí perquè la meva principal preocupació en aquests moments és que cada dia hi ha més gent que em diu que estic tan prima i que hauria de guanyar 4 o 5 quilos.
Peso 44-45 i medeixo 1.55..
Cada dia m'estic obsessionant més amb això perquè l'última cosa del món que voldria és estar prima, a mi m'agradaria tenir unes bones cames i m'hi fixo molt..
No sé com engreixar-me
Meerci!
Sara Bujalance

Hola Emma! Amb el pes que tens sí és veritat que estàs més aviat prima, però si menges de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), suficient (sense quedar-te amb gana) i et trobes bé no hi ha problema. Pensa que el pes també depèn d'un factor genètic, i això fa que hi hagi, per exemple, persones primes que per més que mengen no engreixen, com podria ser el teu cas (tot i no engreixar és molt important menjar bé per tenir un bon estat de salut). El millor que pots fer és menjar bé i fer esport. L'esport no engreixes (al contrari) però et farà reforçar la musculatura i et veuràs millor. Si vols treballar cames en especial fes bicicleta, step o patinatge. Molts petons!!