ESTIC DEPRE:(
Hola adolesceeents;
Tinc un problema,sempre que estic amb la meva amiga els nois es fixen més en ella que en mi i això em fot moltíssim, perquè tothom diu que jo sóc més guapa, però això no m'interessa. Ho pitjor de tot és que em vaig enamorar d'un noi a primera vista i vaig començar a parlar amb ell i es veu que li agradava ella :O. Alomillor és la meva actitud. no ho sé. buuuf no puc més ajuda.
Sara Bujalance

Hola leeeongrr! Que alguns nois s'apropin més a la teva amiga que a tu no vol dir absolutament res. Potser troben que ella és més extrovertida, o oberta, i que és més fàcil començar a parlar amb ella, però això no vol dir que els agradi més que tu. També passa molts cops que mostren interès inicial per una noia, però després els hi agrada més una altra quan la coneixen. Recorda que l'actitud és el més important, no serveix de gaire ser guapa si l'actitud no acompanya perquè no et veuen accessible, o amb ganes de xerrar. El millor que pots fer és sortir amb la intenció de passar la nit amb els amics/amigues i sense estar pendent de si els nois es fixen o no, oblida-te'n, com si no hi fossin, concentrat en passar-ho bé amb els amics, aleshores mentre t'ho estàs passant bé s'aproparan sense que ni te n'adonis. Molts petons!!