ajudaaaaa
Hola!
Mira es que no estic gaire contenta amb el meu cos.
Peso 47-48 kilos i medeixo 1'60.
El pes crec q esta be per la mida i aixo pero hem sobra molta xixaa. Menjo sa i faig molt d"esport , pero tinc bastanta panxa (no es nota amb roba pero a la platja... caderes amples i cuixes grans.si hem veus no diries q estic grassa perp amb banyafot s' hem wveu com diro "rellenita". Vui saber q fer! Com ja he dit abans menjo sa i controlat i faig molt d'esport.
SISPLAU NECESITO AJUDAAA
Sara Bujalance

Hola tor_la! Amb el pes que tens és impossible que et sobri "xixa" de cap lloc. Pel que dius el problema està en com et veus, no en com és el teu cos, que ja està molt bé. A més, si menges sa i fas esport ja estàs fent tot el que es pot fer per mantenir un bon pes i un bon tipus, així que el que et queda per fer és valorar-te positivament (recorda que el teu pes està bé), acceptar-te tal i com ets i recordar que els cossos que surten a la tele, revistes, etc porten photoshop i manipulacions d'aquest tipus. Molts petons!!